TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Linda - 11 mars 2012 19:36

Varnar Er redan nu för ett väldigt klagande inlägg, som kan innehålla en hel del svordomar så Ni under 15 år får ej läsa detta inlägg utan målsmans tillstånd!


Idag skulle jag vara duktig och fixa iOS till min iPhone. Jag vet, jag är otroligt seg..men eftersom det tar gaaanska lång tid, har jag inte riktigt haft tid och när jag haft har jag helt enkelt glömt bort det. Men nu är det alltså gjort! Och jag säger bara helvetes jävla skit!! Blev riktigt förbannad alltså och är fortfarande! Började med skiten vid halv 3 någon gång, säkerhetskopierade och hade mig...men vad händer sen? Jo fanskapet fick flipperspel! Säkerhetskopian hade skadats! Försökte två gånger, men det gick verkligen inte..Jaja, tänkte jag kanske går ändå om jag har tur. Angry birds och aftonbladet har skiten sparat, men inte mina kontakter! Va, sparar angry birds?! Ett jävla skit spel, som går att ladda ner gratis hur lätt som helst, men alla min kontakter..som inte alls är lika lätt att få tag på igen, slänger den i sjön! Mina bilder har jag inte vågat titta än..men de har jag iaf sparat på ett annat ställe också..tur det! Men jag vart så jävla förbannad alltså! Men nu har jag facetime iaf..gav mig en sak, men tog minst 500 grejer från mig! Fan vad snällt och generöst..Generöst av mig visserligen, men var ju ofrivilligt så det är jag inte nöjd över! Suck..bara att ge sig ut på jakt efter allt igen! ÅÅÅÅHHHHHHHHH!


Förlåt, men jag varnade Er faktiskt!!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards