TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Linda - 4 mars 2012 15:46

Så, nu är jag hemkommen från trippen till Kungsbacka. Vart på Kungsmässan och Freeport. Hittade inte särskilt mycket i klädesväg. Köpte lite tunnare leggins, de börjar bli sådant väder nu ju. Härligt! Solglasögon, läppstift. Har inte gillat läppstift innan, men hade det på mig häromhelgen..och det är ju inte alls lika klibbigt som läppglans! Jag använder självklart läppglans också, men tänkte ha lite variation. Köpte ögonfransfärg så jag ska ge det en ny chans, sist funkade det inte på mig..Vi får se om det fungerar denna gången. Det blev även lite shoppat på Bellbox, hårets älsklingsaffär! Sjukt billigt med schampo. "Märkesschampo" då. Köpte 2 st schampon, 1 balsam och 1 hårinpackning för 300:-. Man tjänar rätt mycket på att köpa så..de schampon man köpt i sådana affärer är ju väldigt dryga så de räcker hur länge som helst. Det var förra veckan som mitt schampo jag köpte i Sthlm tog slut. Och då ska det tilläggas att jag tvättar mitt hår varje dag, vissa undantag ibland, men låter det aldrig gå mer än varannandag..Iaf då vet man att det är drygt ;) Ja det var nog allt för den här gången. Ska in till stan i veckan igen..och köpa en sak de förhoppningsvis fått in i butik då. Sen är det klart för denna månaden. Nu har jag det jag behöver. Resten av pengarna sparar vi till framtiden!


Resten av dagen ska spenderas hemma faktiskt, men har ändå att göra. Just nu är min älskade T. här och kommer vara en stund. Ska även lagas söndagsmiddag, idag blir det flygande jacob..mumma. Mamma lagade alltid det till mig när jag bodde hemma, lr i Falköping, men jag har aldrig gjort det. Men nu ska jag alltså försöka idag. Jag laddade ner en väldigt bra app häromdan där man hittar massa recept, fixa favoriter, inköpslista efter recepten m.m Så nu ska jag prova några recept därifrån några gånger!

Det var något mer jag skulle göra...hmmm, jaja det kommer säkert tillbaka.

Veckan som kommer blir rolig..har en del inplanerat! :)


Måndag: Jobba och rida.

Tisdag:  Jobba och tvätta.

Onsdag: Jobba och massage

Torsdag: Jobba och fika på stan med en kompis

Fredag: Jobba och sen vin- och tjötkväll hos en killkompis.


Någon av dagarna ska jag även iväg och träna, vilken är inte bokad än...men kul, skönt när det händer lite! :) Helgen är dock oplanerad, men det får den hemskt gärna vara..ska fylla den med gottheter sen!


Carpe Diem!


Av Linda - 4 mars 2012 09:14

Ligger och myser till Vasaloppet! Gillar inte längdskidor, utför ska det gå..men Vasaloppet är ju något speciellt. Härlig start på dagen, tog mitt täcke och min kudde och flyttade mig ut hit. Ska titta en stund till sen ska jag iväg till Kungsbacka en sväng! wiiiee.


I fredags efter jobbet drog jag in till C. för tjejkväll med ett glatt gäng tjejer! En otroligt rolig och trevlig kväll..först massa tjejsnack och sen utgång. Otroligt skönt att vakna på lördagen och inse att det just bara är lördag och inte söndag. Iofs tog det ett tag innan jag insåg det. Jag sprang runt som en idiot och var irriterad här igår morse, letade efter dagens GP (söndagens) tittade på bordet och tänkte: va fan lördagens har vi fått men inte söndagens..åå! Tänkte inte så mycket på att det kunde vara fel dag eftersom tidningen har uteblivit vissa dagar. Men efter ett tag insåg jag att det bara var lördag. En extra dag bara så där, hur skönt som helst. :)


Igår vart jag ner på stan med min kusin och shoppade, en jävligt lugn shopping för min del måste jag säga. Men ska som sagt ner till Kungsbacka; Kungsmässan och Freeport, idag. Hoppas på att hitta något där! Sambon är i garaget och grejar. Han är där ganska ofta nu, men gör mig inget. Vore väldigt kul om de blev klara med bilen snart. Dels så man kan provåka den och sen att jag får ha honom hemma!


Nä, ska spana runt lite på nätet..tihi på roliga saker! :)


Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards