TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Linda - 10 mars 2012 10:21

Igår var jag och kollegorna och åt på Kråkan, väldigt mysigt ställe. Tog oxfilé, får ju passa på. Riktigt gott, men undrar just hur deras oxfilé smakar..? Någon som vet? Väldigt gott som sagt, men alldeles för lite kött till pastan! Vi hade en jäkla trevlig kväll alltså. Vi var där för att avtacka en av kollegorna, som går i pension nu. M. höll tal ett av de bästa! Vi tänkte innan att man skulle sitta och gråta, men icke då. Vi satt och garvade högt! Kvällen bjöd på god mat, bra tal och en hel del skratt!


Idag har jag och älsklingen tvättat nu på morgonen och städat. Nu ska vi belöna oss med att åka bort till Torget för att kika lite. Bla på en ny mobil till skrutten. Stackarn har så ont i sin hand/handled. Egentligen skulle han varit i garaget idag och jag vet hur mycket han älskar att vara där..så han måste ha fasligt ont alltså. Ja ja, nog om det.


Ikväll blir det grillning hos svärföräldrarna, men innan det..lite shopping, så Ni får ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards