TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Linda - 19 mars 2012 14:44

Så typiskt. Har gjort något med mitt knä..kände det redan i lördags, men idag är det värst. Lyckades även hamna på det på något konstigt sätt när jag bäddade sängen. Verkligen typiskt! Jag som vart glad över att jag inte haft ont på länge nu..Men nu börjar det igen alltså! Tur det är två dagar kvar till onsdag, då jag ska iväg och träna igen. (Kommer visserligen gå ändå) Finns annat man kan träna! Känns ungefär som något vasst som skaver emellanåt och andra stunden är det en annan smärta, en obehaglig smärta. Men svullet är det inte, än iaf. Ska leta fram mina sjukgymnast papper och göra lite övningar på gymmet en dag. Samt om det blir värre kontakta en sjukgymnast. Antingen om jag tar det på gymmet eller om jag tar det på sjukhuset. Men som sagt får se vart det leder det här först. Suck.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards