TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Linda - 13 mars 2012 21:13

Vill be om ursäkt för mitt kanske inte allt för trevliga (vad det gäller ordval) inlägg sist. Men var bara tvungen att få ur min ilska. Hade panik, blev arg, besviken m.m Idag är jag gladare! Musik jag köpt och appar jag köpt fanns ju som tur var sparat på iTunes..Men alla kontakter och alla bilder är fortfarande borta eller okej inte alla kontakter för de börjar strömma in igen. Kontakter brydde jag mig inte så mycket om..till en början fick jag panik, men sen resonerade jag som så att de går faktiskt få tag på igen. Kanske inte alla, gamla nummer och så, men det flesta iaf. Bilderna känns inte kul, men de flesta har jag sparat på ett annat ställe på datorn också..Dock inte de senaste, vilket känns pissigt. Tog massa fina bilder på mig, A. och hunden när vi var i Skatås och gick, men men..Bara att gilla läget. Blir inte bättre av att hänga upp sig på det.


Imorgon ska jag iväg och träna, äntligen! Blir Sportlife. Ska träna tillsammans med C. därför träningen dragit ut på tiden, har inte velat gå dit själv första gången. Utan vill gå med någon som känner till gymmet och det blir så himla mycket roligare med sällskap. Men nu som sagt sätter vi igång! Ska bli otroligt skönt!


Nu ska jag se det sista på hockeyn, sen blir det sängen. Börjar 7 imorgon = tidig kväll.


God natt på Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards