TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Linda - 28 november 2012 21:13

Idag har jag och A. tecknat en gravidförsäkring. Vi har spanat lite, dels på vad andra har och dels lite på nätet på vad vi tycker låter bra. Den försäkring vi valde känns som ett väldigt bra val, då den börjar gälla redan NU. Stod mellan den och Länsförsäkring, men den började inte gälla förän senare i graviditeten. Sen var det även lite andra faktorer som avgöjorde. Det där med att hitta en bra försäkring är en ren djungel. Ett tips till Er som inte kommit dit ännu. Börja titta i tid, för det tar ett tag..om man inte är helt klar med vilken man vill ha sen innan vill säga. Tex pga att man själv är försäkrad i den etc. Här började det tittas och frågas tidigt. Frågat har jag gjort sen jag fick reda på att jag var gravid typ, men nätet har väl varit några veckor. Känns skönt att ta det lugnt och hinna fundera fram och tillbaka några gånger. Det är ett stort beslut. Man vill sitt barn det bästa! Vill att försäkringen ska TÄCKA allt etc.

Men nu har vi alltså tecknat en. Så nu är vår guldklimp försäkrad. Känns oerhört skönt!


Carpe  Diem!



Av Linda - 28 november 2012 12:49

I måndags satte jag och A upp julstjärnorna. Så nu är det mysigt här! Idag ska jag fixa med ljusen, men först vila. Har min prinsessa här och hon kröp upp i sängen. Nu ligger vi här och myser till Vänner.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards