TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Linda - 19 november 2012 23:01

Nu har jag och älskling gått in i vecka 21. Vi har alltså gått halvvägs. Vad tiden går fort! Vi har även gått in i graviditetsmånad 6 nu och har 139 dagar kvar till bf.

Av Linda - 19 november 2012 19:47

A's överraskning var: Ladies Night!! Och vilken jävla kväll, ursäkta ordvalet. Det var jag och bästaste C. som skulle gå. Vi plockade upp henne och jag hade ju haft mina aningar om att det var detta, men då vi inte åkte mot Skandinavium utan åt ett helt annat håll, började jag tveka. Men bilen stannade utanför VW. Det var Ladies Night ändå, men med en jäkla tillställning/förfest där först! Där jag även stötte på goa J. Det var mingel, mat och musik, dans och en gästartist kom och spelade också. Efter en mycket trevlig stund där, fortsatte vi in mot Skandinavium i bussar. Sen var det show som gällde i drygt 2 h. Säger bara Uggla är kung. Gud vad vi skrattade åt honom. Klart vi skrattade åt alla, allt var ju superkul, men han var lite extra måste jag säga. Efter showen skulle C., J., A., hennes kille + två kompisar och E. fortsätta ut på stan. Jag tänkte först att jag skulle gå med, men sen tänkte jag att jag skulle åka hem, men tankarna ändrades igen och jag följde med dem ut. Vilket jag är väldigt glad över! Har inte varit ute på krogen sedan innan sommaren och japp, jag hade lika kul med Cola som jag brukar ha med alkohol! Vi hamnade på Park lane, där jag även stötte på några andra jag kände. En helt lyckad kväll var det! Tack underbara älskling och tack C. Detta var precis vad jag behövde! Kommer leva på det länge.

Så nu Era nyfikna människor där ute vet Ni vad överraskningen var!


Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards