TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Linda - 2 november 2012 09:46

God morgon! Sovit gott? Jag lyckades inte somna förrän ganska sent igår, men det gör mig inte så mycket. Jag var som sagt iväg till stallet en sväng. Och tänk att mina fyrbenta vänner kan få mig att må bättre. Väl där hann jag inte tänka, förutom på det som behövdes göras i stallet. Hämta in hästar, släppa ut hästar, hjälpa bandykillarna att borsta, sadla, tränsla, ge hästarna mat, smörja in hästarna mm. Var väldigt skönt att komma ut dit! Och jag fick mig allt ett par goda skratt när killarna grejade med hästarna och red. Lilla F. som försökte nafsa mig och dem när vi skulle sadla och jag som blev så full i skratt för det för killarna hoppade runt i boxen för att undkomma hennes lilla gap. Vilket slutade med att jag fick gå därifrån och N. fick hjälpa dem istället. Men måste säga att de var väldigt duktiga och bjöd på sig själva. Ett glatt gäng. När jag kom hem var jag helt slutkörd. Var nog lite mer än jag orkade med det, men det var det faktiskt värt. För jag mådde bra och det är det viktigaste!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards