TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Linda - 13 november 2012 14:36

Puuuh, nu har jag röjt i vår Walk-in-closet och det blev 2 flyttlådor, en ikeapåse packat och mer space i garderoben. Så nu ser det prydligt ut där inne med inför visningen på torsdag. Nu får bara A. bära upp grejerna till förrådet, för det gör inte jag. Om 2 ½ vecka får vi den nya lägenheten! Och då är det totalrenovering som gäller. Här är vi kräsna! Det ska bli minst lika bra som vi haft det nu, om det inte tom går att få det ännu bättre.


Men nu är det hög tid för mig att äta. Idag blir det lax, pressad potatis och romsås. Fisk en gång i veckan. Det är jag väldigt noga med nu när jag är gravid. Helst ska man kanske äta det 2 ggr i veckan, men lite väl tjatigt kan jag tycka.


Vi hörs!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards