TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Linda - 4 november 2012 20:26

Dåligt update i helgen, I know. Min mamma har varit här på besök och hjälpt oss en hel del, men även hunnit med roliga saker. Inlägg kommer imorgon (eller tisdag).

Nu har jag och hjärtat söndagsmys! Julmusten är till mig. Lite konstigt för jag har aldrig varit förtjust i julmust innan. Dricker det endast på julafton till maten och till de gånger vi äter lutfisk, men nu är jag sugen på det. Vem vet kanske blir mitt beroende under graviditeten. Lite roligt när jag berättade detta för mamma idag, så sa hon att hon ville ha julmust jämt när hon väntade min storebror. Vem vet, kan det vara ärftligt..? Än har jag ju iofs inte panik över om jag inte får någon julmust.

Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards