TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Linda - 17 november 2012 15:29

Idag har A. bokat mig och jag fick under inga omständigheter boka in mig på något annat. Jag har varit extremt nyfiken och är fortfarande såklart! Jag och min/vår gulliga vän C. är det som ska iväg och nu har jag nog mina aningar om vad det kan vara! Men inte helt säkert, har inte fått något bekräftat ännu. Jag ser verkligen framemot detta!

Av Linda - 17 november 2012 12:19

Oj idag sov jag länge, vaknade först 11. Alldeles för länge egentligen, men vart ju iväg igår och sen blev klockan mycket innan jag kom i säng. Fick en inbjudan för ett tag sedan om smyckesparty, men visste inte om jag skulle orka gå. Men när A. kom hem och skulle iväg på invigningsevent på en firma, bestämde jag mig. Då var kl 17 och partyt började 18,30 och strax innan 18 skulle jag köra A. Men jag hann nästan, var där 19,30. Inte dåligt för att hinna duscha, föna och styla håret, sminka mig, hitta kläder som är snygga och dessutom passar och sen ta mig till festen. Blev några köp: armband och två halsband. Dag och Natt har ju riktigt snygga grejer alltså. Samtidigt som detta var det fest. De andra satt och drack vin/cider/sprit medan jag nöjde mig med att sitta och sniffa på vin och käka salta pinnar. En väldigt trevlig kväll, som jag dock fick lämna lite tidigare då A ville bli hämtad. Väl hemma la jag mig på soffan och tittade på en film jag hyrt; What to expect. En typisk grav.film Handlar om fyra tjejer som är gravida och en som ska adoptera. Vet inte vad jag tyckte om den riktigt, men den var väl rolig emellanåt. Cameron Diaz och Jennifer Lopez är bl.a med, så med andra ord kan du nog få med din sambo att titta på filmen också! Nu ska jag sätta på film nr 2; Brides maids. Det jobbiga är att jag vet inte om jag redan sett den. Det återstår att se.


Ha en bra lördag!


Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards