TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Linda - 8 november 2012 21:46

Hittade ett pussel i garderoben och nu är jag igång! Väldigt skoj och rogivande att pussla tycker jag.

Av Linda - 8 november 2012 15:10


Imorgon ska jag och A. iväg på RUL. Ska bli spännande och roligt att få se vår skatt igen. Har inte sett h*n sen v.12 Jag har däremot fått lyssna på h*n, men imorgon ska vi alltså få se knodden! I kallelsen jag fick stod det att man kunde läsa lite om bla RUL, förlossningen mm på deras hemsida. Vilket jag nu har gjort. Självklart satt jag och grät, inte för att jag var ledsen utan för att jag..aa jag vet inte. Jag ska bli mamma, kanske därför! Vi har sett barnet, jag har hört barnet och känt barnet, men ändå är det inte helt inne i mitt huvud ännu att jag och den bästaste blivande pappan i världen ska bli en familj! Tror inte man fattar det förän man är på BB och håller sin skatt. Eller är jag helt ute och cyklar nu, Ni som redan har barn?

Av Linda - 8 november 2012 12:31

I lördags när mamma var här gick vi en liten sväng på stan innan vi åkte hem till oss och grejade. Blev lite nya mammakläder till mig. Vi har som sagt blivit bjudna på julbord på Falkenbergs Strandbad. Tänkte att något utav det kanske skulle passa då. Men har även funderingar på klänning. Någon som har tips på vart jag kan hitta snygga klänningar?



Röda leggins, 199:- från HM. Vet inte hur de lyckats komma uppåner.



Svart topp, 149:- från HM. Tänkte ev ha de röda byxorna och denna toppen plus en svart kavaj. Vad tror ni?



Vinröd blus, 249:- från HM. Till ett par svarta byxor, läckert!

Av Linda - 8 november 2012 10:38

Då var en ny dag här. Vad händer hos Er idag då? Hos mig händer det inte mycket. Min ork idag är lika med noll, så blir tv:n, en promenad och bara vara. Får se kanske blir en sväng till stallet ikväll om jag känner mig lite piggare.


Ställer frågan igen: Någon som är intresserad av ett länkbyte?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards