TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Linda - 16 november 2012 12:05

Uppkrupen i soffan med gosefilten och läser tidningar: Vi Föräldrar Gravid och mama. Längtar så tills vi har vår lill* skatt hos oss! Nu när man dessutom blivit större, känner sparkar mm är längtan nästan ännu större än innan. A. frågade mig igår hur det kändes att ha mage. Jag svarade: ja jo jag känner mig väl tjock? Varpå han svarade: jag menar du har ju något i magen som växer, inuti dig. Häftigt, lite svårt att fatta. Ja det är väldigt häftigt att känna och se att man har ett liv inuti sig. Att det är en människa som man kommer älska/redan älskar och kommer göra ALLT för! Den kärleken är obeskrivlig och förstås först när man väl befinner sig här!

Nu åter till tidningarna!

Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards