TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Linda - 27 februari 2011 18:56

Då var det slut på det roliga. Jag har ju som sagt haft besök i helgen..mycket trevligt! Lagades god mat..mm potatisgratäng och fläskfilé. Gött att jag fick laga något annat än min kyckling. (den lagade vi iofs idag:P) Nä, men det är kul när någon verkligen tycker om ens mat. :) Kvällen igår spenderades i soffan, melodifestivalen. Riktigt skönt med en lugn lördag faktiskt. Idag var vi uppe med tuppen..haha lr nästan, 8 iaf ;P. Det var dags att åka snowboard. Lite nervös var jag faktiskt, mest för liften. Hade det varit skidor jag skulle åkt, så inga problem. Men nu skulle jag åka snowboard..något jag inte åkt riktigt lika mycket som skidor. Att jag är envis vet vi alla, men idag var jag envis på fel sätt tydligen..enligt A. Jag kunde tydligen mer än vad jag själv trodde. Trots lite sura miner i backen så var det kul. Men gjorde en vurpa sista åket. Ingen farlig så, men kände av armen. :( Gjorde faktiskt riktigt ont. :S (vilket en del inte trodde på, så det var ju ingen idé att säga något :( :P) Men det var roligt och nästa gång kommer det säkert gå bättre! :)

Haha igår när vi skulle sova hände något roligt. HAHA! Så sött! Jag och A. ligger och pratar, helt plötsligt börjar han drömma och pratar i sömnen. Han vaknar till och pratar lite. Sen helt plötsligt hör jag honom säga något. Och sen kommer värsta asgarvet! Då ligger Toker och skrattar i sömnen. Det var alltså inget litet skratt, utan värsta garvet. Att jag inte dog! Bra avslut på dagen: jag skrattar ÅT en annan! ;P Skrattar tom. nu när jag tänker på det! Haha..

Jag har haft en mycket trevlig helg med en del skratt, men även mindre glada miner..men det bjuder vi på ;)


Nu ska jag slänga mig på soffan och köra lite mys. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft det!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards