TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Linda - 18 februari 2011 08:25

Då var man på plats i Göteborg igen då, eller snarare Mölndal. ;P Hade en underbar dag igår med mina föräldrar inne i stan. Shoppade loss på Nordstan och ute på stan, fikade, skrattade och flummade. Blev lite presenter till F. som fyller 1 år imorgon..å vad tiden går fort, min sötflis. Av mig får hon en pumadress, rosa såklart. Så himla söt. Hade jag haft unge hade jag garanterat ägt en sådan dress, inget snack om saken...men nu har jag ju ingen unge..än iaf ;P Och lär nog dröja ett tag till innan det kommer någon också. (haha A. OCKSÅ!!) Sen blev det bara saker till mig: skjorta, kjol, linnen, kofta, leggins, skärp, spel m.m Och jag sprang runt som en tok för att hitta den där byxdressen jag vill ha..men fanns ingenstans *buhu* 


Vid 18.30 hade A. bokat bord på en fin indisk restaurang vid Heden, och eftersom vi var lite tidiga drog vi ett strög längst avenyn. Och när vi gick där hörde jag några prata..och jag vet inte varför jag stannade till och vände mig om efter vi gått förbi, hade ju inte ens tittat åt dem när vi passerade dem, men tur att jag gjorde det..för gissa vad? Jopp, det var J. Sa det till pappa att det där är J..ropade och han kom fram. Och vilken bamsekram man fick! :D Åååå så himla roligt att se honom och veta att han mår bra. Det roliga var att jag tänkte på honom häromdan..undra hur det är med honom? undra vart han är? undra om han lever? Och där var han alltså..mitt på avenyn! Har inte riktigt fattat det. Hur stor är chansen liksom, att jag skulle träffa på honom där? Efter alla dessa år? och mamma och pappa som typ aldrig är här nere..och sen när dom väl är här så..ja helt sjukt! Alla tre gick med stora leende ner mot Heden igen för att möta upp A. Och den restaurangen..Mm säger jag bara, vilken mat! Underbart gott, och det var mycket trevligt! Kvällen var helt klart dagens höjdpunkt; först J. och sen restaurangen.


Kommentarer från igår:


Pappa (på vägen ner till Gbg): Vart är det vi ska nu då?

Jag: Nordstan.

Pappa: Ja, men vart ligger det då?

Jag: Vid centralen.

Pappa: Vart ligger den då?

Jag: I Göteborg.


En annan gång:

Jag: Nu är du ju på rätt väg, men du kör åt fel håll..


Sen gjorde jag ju självklart en Linda-E.sak Skulle visa dem vart A's föräldrar bor..Vi ska svänga höger. Jag tittar vänster på skolan. Tittar sen höger...säger lugnt: Jaha och där skulle du svängt ja.


Nu ska jag lägga mig ner bredvid vovven och mysa lite..haha, hon är för söter! :) Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards