TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Linda - 23 februari 2011 20:38

Idag har jag påbörjat ett av alla de måsten som finns, nämligen städning. Men efter att ha plockat ordning på lite saker, bl.a packat upp väskan sen helgen och dammat, ansåg jag att jag var värd en tripp till Bokia..bokrean! Jag belönade mig med 3 st nya böcker, så nu har man lite att läsa igen. Städningen blev dock inte riktigt klar..opps. Men fortsätter imorgon, och då slutar jag tidigt så vem vet, kanske blir en rejäl röjning någonstans.


Hmm, rätt ovärt inlägg och tyvärr vet jag inte vad jag ska skriva mer heller..skulle kunna skriva om att jag stör mig rätt mycket på folk som inte kan höra av sig, utan att man själv får höra av sig, men det gör jag inte. (fast jag stör mig ändå) Kan istället skriva om den härliga känslan jag fick i kroppen när jag packade upp väskan förut..jag började tänka på helgen som var, och allt som gjordes och det värmde till i hela kroppen. Helgen var toppen!


Men nu gott folk tänker jag följa A's. råd och gå och lägga mig. Han har faktiskt riktigt rätt, är förbannat skönt att ligga i sängen och titta på tv.


Natti!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards