TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Linda - 3 februari 2011 18:39

Jag älskar dig! Det är dom finaste orden man kan få höra från en annan människa, vare sig det är från en kille eller en kompis. För mig betyder dessa ord massor, och säger dom absolut inte om jag inte menar dom. En del kan "slänga ur" sig orden lite åt alla håll och till folk de knappt känner. Jag passar mig för att säga dom, och jag har svårt att säga dom. Säger jag dom så kommer det från botten av mitt hjärta och inte för att det är bara är en "grej" att säga dom. För några år sedan kändes det nästan som en "modegrej" att gå runt och säga jag älskar dig och ge pussar till alla möjliga människor. Jag förstår inte! Skulle aldrig kunna säga till någon att jag älskar personen om jag verkligen inte gör det. Och som sagt, även om jag älskar en person har jag ganska svårt att säga det. Bra eller dåligt? Inte vet jag, men personen kan iaf vara garanterad att jag menar dom! :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards