TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linda - 13 februari 2011 18:20

Vilken underbar helg jag haft! Fredagen spenderades ensam, med Bond på tv:n :) Riktig myskväll..skönt att få vara själv ibland. På lördagen var jag i stort sett ute hela tiden mellan 11.30 och 16.30 Var ju sånt där underbart vinterväder! På förmiddagen var jag uppe vid sommarhemmet och åkte pulka med bror, hans sambo, L och F (som eg. bara sov). Vid 12 var det dags för KM, så blev stående där till 14. Direkt efter det var det bara att åka upp till min goding, mat och ännu mera pulkaåkning, men denna gången var det bara jag och han...så mysigt. :) Vid 16.30 var det dags att gå in i värmen igen för att avsluta våran dag med Wii, Mario kart. Hur det gick? Man måste låta barnen vinna vet ni väl? ;)


På kvällen var jag bortbjuden till P. för att fira lite. En riktigt trevlig kväll. Träffade S. och C. vilket inte var igår. Och Sing Star togs fram..Haha ja jösses. Kvällen avslutades med ett besök på Dagnys där Lillasyster spelade..o gud vad kassa dom var! Vilken skillnad säger jag bara...


Idag har jag bakat och grejat här hemma och lagat mat både tills idag och tills imorgon. :) Och jag har haft en underbar känsla i kroppen hela dagen.

Den här helgen har varit underbar som sagt och nu jobbar vi 3 dagar sen tar vi helg igen..en helg som kommer bli minst lika underbar! :D


Nu ska jag sysselsätta mig med något igen, annars däckar jag. Och det vill jag INTE när jag är på sånt glatt humör!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards