TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Linda - 16 februari 2011 16:18

Så då har man semester! Slutade strax innan 12 idag så hann med en lunch på stan med min mamma. Och gud vad god mat det var! :) Just nu håller jag på och tvättar lite och städar, känns rätt ovärt att städa när jag ändå inte kommer vara hemma på flera dagar..men känns ändå skönare att åka bort när man vet att man har det snyggt hemma. Och det här med att packa är inte riktigt min grej, antingen ligger halva garderoben på sängen eller så är sängen helt tom..för tillfället är den helt tom. MEN om någon timme lär den säkert vara fulltäckt av kläder m.m Vet verkligen inte vad jag ska ha med mig. :S Men men, det får bli ett senare problem. Säger bara det att det ska bli grymt skönt att komma bort lite..och dessutom få tillbringa tiden med personer som är guld värda. :)


Igår fick jag ett ryck och ställde mig i köket och bakade...igen. Var ju i farten  söndags också. Denna gången var det Kärleksmums som gällde. Receptet tog jag från Leila Lindholm. Dom var helt okej, men nästa gång ska jag nog dra över med mammas glasyr istället. Jag tyckte att det blev lite fööööör mycket choklad med den glasyren. Sen kan det vara jag som är känslig. Mina kollegor + mamma tyckte det var gott. Men jag föredrar nog mammas glasyr ändå, som är lite mildare(?) eller hur man ska säga. Nu var kakan absolut inte äcklig eller så..bara lite för mycket smak. Så ska prova och se, kanske blir knas..men det vet jag ju först när jag provat ;P


Nä, nu ska jag fortsätta med mina sysslor..nu för tiden har man inte tid för slappande..vilket på ett sätt är skönt.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards