TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linda - 8 februari 2011 20:11

Idag är det tisdag (för er som inte vet) och det var ett tag sedan jag bloggade. Närmare bestämt var det i torsdags det sista inlägget publicerades på bloggen. Har varken haft tid eller något att skriva om..har jag visserligen inte nu heller, men kände att jag behövde ge ett livstecken ;) Så här är jag; jag lever och mår bra! Helgen har varit hyfsad lugn, men ändå lite fartfylld. Fredagen spenderades i soffan framför tv:n, alldeles själv. Vilket var skönt, då jag hade förra helgen med fart och en del uppbokade kvällar under veckan som var. Blev Let's Dance och lite gotte *mums* Tanken var att jag skulle sova ut på lördagen, men vid 9 fick jag sms av Jenny, fotboll vid 10. Och det sa man ju inte nej till. Men gudars vad blött det var, regn och pölar överallt = kallt! Under dagen kände jag inget som helst sug över att dra iväg på fest, pga det pissiga vädret. Men det ordnade upp sig, vädret blev bättre och det åkte tom på en klänning. Kunde ju inte missa C. 30 årsfest heller! Var en mycket trevlig kväll. Många härliga lirare. Några Götebörgare och någon bonne från Hökerum m.m En salig go blandning, och allas humör var på topp! Så det ska vara! :) Mindre glad blev taxichauffören, men han kan söka nytt jobb snubben. Beskyller mig, som inte gjort ett skit..(utan det var den där blondinen, som spelade oskyldig, och som jag egentligen inte vet vem det är) Och jag som inte ens kan dricka öl, sa att jag var allergisk, men han dumförklarade mig med en taskig attityd och en blick. Kostar tydligen 500 kr extra :S Men eftersom en av dom kände honom så slapp vi det, eller hon slapp..för jag skulle fan inte betala för att hon spillt på mig och i sätet! Kan säga att mitt humör var inte det bästa just då. Jag hade tagit det lugnt hela kvällen och inte gjort ett skit..var knappt onykter. Shit, tur att jag ändå var hyfsad lugn, för de som känner mig vet, att jag kan vara riktigt vass i munnen! Ja ja nog om det. I det stora hela var kvällen grym! :D Och på söndagen mådde jag faktiskt inte dåligt, skönt :) Det var väl den helgen. Helgen som kommer bli lugnare. Nu har det varit två fartfyllda helger på raken. Det får räcka.


Nu ska ni få höra något roligt. JAG ska lära mig tyska!! Har ni hört något så knäppt. Aldrig läst tyska, aldrig tyckt om tyska..men idag tyckte jag alltså att det skulle kunna vara roligt att lära sig tyska. MM..Efter att jag öppnat boken så höll det i sig i 30 min ungefär. Nu är det inte riktigt lika lockande längre. Men vi får väl se..franskan  ska fräschas upp igen iaf. :)


Nu åter till tv:n!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards