TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linda - 21 februari 2011 18:07

Då var man tillbaka i Falköping igen då, och jag har även jobbat några timmar idag! Var lite tråkigt att åka hem igår, då jag haft en mycket trevlig helg! :) Blivit en hel del nya kläder..köpte ett par ljusrosa chinos igår. Haha rosa? Japp, dom är så ljusa så i vissa lägen ser de beiga ut..eller nästan iaf. Snygga var de, och billiga (299:-) :D Tänker inte skriva allt vad vi har gjort..lite ska man behålla för sig själv! Men kan iaf säga att det blev mycket god mat, en bandymatch, mys med vovven, bak och en hel del tid med fam. S. :) Jag har även på egen hand, eller okej i sällskap med T. (vovven), utforskat Mölndal så nu börjar jag hitta! :) Nu får vi se när nästa tripp ner dit blir av..Haha behöver iaf få lite mer pengar. Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan jag gör Göteborg osäkert igen!


Var hemma med tåget vid 17.30 igår, då var det direkt upp till brorsan som gällde. Åå vad mysig lilla F. är och vad stor hon blivit. När jag var i Göteborg fick jag en sådan enorm längtan efter henne och L. Jag började läsa Varför gråter inte Emma?. Redan efter 15 sidor så satt jag och bölade, tur jag hade T. bredvid mig som jag kunde krama. Det beskrevs hur det gick till när hennes barn blev ihjälslagna. När jag läste det ville jag sätta mig på första tåget hem och krama om F. och L. För att sen åka tillbaka igen...livet vänder så jäkla fort!


Nu ska jag äta kvällsmat, innan kl. slår 19.00 Ha en bra kväll!


Carpe Diem! (ta verkligen tillvara på de två orden!!)

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards