TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Linda - 26 februari 2011 10:59

Vart vaken någon timme nu. Gud vad härligt det är att vakna i tid..Har hunnit prata med en kompis, E. i Gbg, i nästan 1 h, städat lite, slappat på soffan. Riktigt skönt att ha hunnit med det redan. :) Nu ska jag snart ta på mig varma kläder och dra upp till Ållevi för att se på fotboll! Me like! Hoppas vi på vinst också för Valtorps nördarna ;)


Imorgon gott folk ska JAG åka snowboard! Det är så att jag nog kommer få besök senare idag/kväll..och då bestämdes det att vi ska åka lite här i Fkp. Ska bli kul..Det är första gången på 7 år..och sista gången jag åkte så vet de som känner mig hur det slutade. Hamnade på en skoter och en brits på sjukan. :S Men vi hoppas att det ska gå bättre imorgon!


Nu ska jag börja leta fram kläder och dra mig utåt! Ha en bra lördag..


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards