TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Linda - 26 juli 2012 16:53

Denna härliga playa och utsikt lämnade precis jag och hjärtat...var på Åhus strand och stekte, härligt!

Vi lämnade Trelleborg vid 9 i morses så vi har hunnit med en del idag. Vi har bl.a besökt Ale stenar. Där vi även åt lunch i hamnen. Väldigt mysigt. Sedan fortsatte vi vidare mot Kivik. Kiviks musteri AB var vårt nästa stopp. Trevligt ställe att besöka. Blev lite cider, sommarvin och andra drycker köpta. Tog även en tur i trädgården innan vi åkte vidare till Åhus. Där vi legat fram till nu och gottat oss. Var dock kallare i havet här så blev ett väldigt snabbt dopp och sen solning istället.

Nu anländer vi snart till Kristianstad där vi ska övernatta i natt.

Uppdatering om de andra dagarna kommer när jag kommit hem.

Ha en bra dag!
Carpe Diem

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards