TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Linda - 18 juli 2012 17:21

Ligger just nu ute på gräset och läser i solen, underbart! Skulle egentligen ridit ut på en 2 h ridtur men hoppade över det idag och satsade på brännan istället. Hoppas på att kunna ta en ridtur en annan dag :)

Av Linda - 18 juli 2012 11:45

Igår kom svärmor och svägerska med bebis hit på besök och självklart min prinsessa också. Det var en uberskön dag! Satt och solade, tog tom ett dopp i havet..eller jag och bebis gjorde. De andra ansåg att vattnet var för kallt. *host* badkrukor *host* visst det var inte så man låg kvar i vattnet och plaskade men det var svalkande. På kvällen hamnade vi hos ett par bekanta här. Längesen man såg dem så blev en rejäl catch up. Vi satt och tjatade och grillade..en väldigt trevlig kväll!
Idag skiner solen också så jag ska snart ut och lägga mig i solen. Måste få mer färg, blek som ett lik just nu! Nä lika bra jag springer ut nu!

Ha en bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards