TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Linda - 15 juli 2012 11:13

Då var jag här igen..

Helgen har varit frullproppad med saker. Alltid lika härligt när man har saker att göra, och fortfarande finns det saker kvar att göra. Snart ska jag packa, för vid 15 åker jag upp till Uddevalla på semester! Ska bli så jäkla nice. Vet dock inte riktigt hur jag ska få plats med all packning. En väska med vanliga kläder, handdukar m.m och en med hästkläderna. Jaja, det går säkert!


I fredags var jag på Röda mattan partaj med några girls. En väldigt trevlig tillställning, med gott att tugga på och gott att dricka. Bjöds på massa snack och lika mycket skratt. Allt från allvarligt snack till enbart flams. Så det ska vara! :)

Igår vart jag in till stan en sväng och shoppade lite, en nya fin klänning på Rut m.fl's rea, 199:-..som hittat! Sen var det mest lite småplock som damp ner i påsarna. På eftermiddagen ringde Mr. B, så då var det dags att åka in till la stada igen för att träffa dem och gå och käka, blev Grillhouse. Sen åkte jag hem för att pynta i ordning mig, slog nytt rekord, hemma strax efter halv 6 och gick hemifrån kvart över 7. Då hann jag duscha, föna håret, platta håret, sminka mig, leta fram kläder. Ja rätt nöjd. När jag kom till grabbarnas hotell nöjd över att jag var så snabb, var inte de lika impade. Blev lite snack och förfestande på deras rum innan vi drog ut på stan. Gjorde en snabb visit på Rockbaren..Fy skrutt, inte mitt ställe kan jag säga. Men för att se något positivt i det. Nu vet jag det och lär inte gå dit igen. Följde pöjka till hotellet, där de sen snällt fick stå i 20 min och vänta på min spårvagn med mig. Hehe. Det var roligt att träffa dem!


Nu ska jag packa så jag hinner med tåget upp till Uddevalla! <3

Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards