TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Linda - 12 juli 2012 22:35

Idag vaknade jag av att grannen tvättade nere i tvättstugan. Bara älskar det..not! För 1 ½ år sedan tog A. upp detta på årsmötet och de sa även då att de skulle titta på det och hitta någon lösning. Nu, 1 ½ år senare, har fortfarande inget skett. Men idag fick jag reda på att det var för dyrt att göra någonting åt det. Skojar Ni? Kan det inte vara värt det då? Oki, tänker Ni nu..kan väl inte vara så farligt. Men det är det det. Vi har 3 stycken tvättmaskiner i våran stuga och dessa står PRECIS under vårt sovrum. Så när de börjar tvätta tidigt på morgonen (annars också) låter det som om de 3 maskinerna står bredvid sängen och dånar. Och det är faktiskt ganska jobbigt som Ni kanske förstår nu...? Visst jag förstår det kostar en del, men återigen..kan det inte vara värt det då? När det låter så pass mycket? Antar att om någon utav de som bestämmer hade bott i vår lägenheten hade det nog skett något, men det gör de inte. Men men..ska inte klaga mer, för att se något positivt i det hela så vaknade jag ju i tid! (Och grannen fick sin smutstvätt tvättad). Men låg ändå kvar i sängen och åt frukost och tittade dator i lugnan ro. Härligt!


Vid 14 drog jag till stan där jag mötte upp goaste E. Alltid lika kul att träffa henne, även om det går ett tag mellan gångerna..Men vi har alltid något att prata om. Rätt lika, men ändå olika. En vän jag verkligen är glad att jag har! Det blev att vi gick runt lite på stan, gick en snabb sväng inne på Nordstan. Vem vill gå där inne när det var varmt och skönt ute? Köpte inget direkt..Köpte en fin present till mina svärföräldrar inne på Albrekts guld, mest till svärmor kanske då jag vet att det är hon som vill ha en sådan. Annars blev det inte mycket mer..ny almenacka, torrschampo, tabletter. Ja, inte mycket alls. Innan vi skiljdes åt tog vi och köpte glass som vi njöt av medan vi väntade på spårvagnen/bussen hem. Tack E. för idag!


Ska snart sova så jag är utvilad imorgon. Ska på "Röda-mattan-party" imorgon och då vill man ju orka med kvällen! Ska bli roligt att träffa J. igen var månader sedan vi sågs sist. *skäms* Och på lördag får stan finbesök och då blir det ännu mer alkohol antar jag, hehe.


Nä, ska se klart filmen på tv och sen sova. God natt på Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards