TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Linda - 9 juli 2012 09:42

Nu är semestern här, idag är första dagen på en 4 veckors lång semester! Ska bli så otroligt skönt! Och redan har jag hunnit med massor.


I onsdags tjuvstartade jag och O. semestern lite. Han kom och hämtade upp mig vid halv 6 när han slutade jobbet. Vi åkte runt och finåkte i hans cab inne i stan, innan vi parkerade i Vasastan för att gå ut och äta. Där var det ingen restaurang som tilltalade oss direkt så gick bort till Avenyn, men shit vilka köer det var in till ställena där. Var ju Partillecup då, kanske inte så konstigt då. Blev en hamburgare på sibylla till slut. Sen åkte vi bort till Linné och parkerade hans bil för att sedan ta en promenad där och vidare bort till Henriksberg. En otroligt fin kväll att sitta där uppe på takterassen med ett glas rosé. Ett glas blev två glas och vi satt och pratade massa minnen. En trevlig och fin kväll!


På fredagen åkte vi till F. Raka vägen hem till mamma och pappa där våra trollungar väntade. De stod på trappan och väntade på oss. Och F. gav mig en puss när jag kom upp för trappan. Och L. fick man jaga för att få en kram. Och F. blev glad över att A. kom. "Gillar du A.? Är du A.'s tjej?" "Aa aaa"...sött!

I lördags var vi på STCC på Mantorp Park för att hejja på S. som körde! Vad duktig han är, riktigt grym! Var väldigt roligt att få se han köra, även de andra såklart, men extra roligt när man känner någon! Blev en hel del kort tagna med min nya leksak. A. tog bara under ett lopp ca 150 bilder. En mycket rolig dag tillsammans med mitt hjärta och mina bästaste pappa!

Vart hemma vid 19, då vart det till att hjälpa mamma med middagen lite..äta och sen hoppa in i duschen för att göra mig iordning för att dra iväg och kolla läget på en fest. Det var roligt att träffa syskonen B. Alltid ett härligt "go" där. Blev att jag och M. pratade en hel del om allt möjligt! Den lyxglidaren har ju semester i 8 ½ vecka. Men sen har han iofs långa arbetsveckor när han väl arbetar så han är väl värd det! Hur som var iaf kul att träffa dem alla. Träffade även på J. en kille som man umgicks mycket med förr när jag var tillsammans med J. Lika roligt att se honom också. Lika crazy på fyllan som innan, härligt att se. De festerna kan man sakna!

Igår åkte vi hem till Gbg igen, men gjorde några stopp på vägen. Vi tog vägen om Lager 157, där det blev lite shoppat för min del..enbart sådant jag behövde!! Blev även ett stopp i Borås på Nelly.com outlet i Åhaga. Fanns en del, men sssååå rörigt och konstigt. Men hittade en klänning som var fin, men var dock lite stor över bysten och magen. Däremot hittade jag en fin pippitröja till Lille J. Sen massa fina prylar på inredningsavd. De hade cult grejer hur billigt som helst. Köpte cult salt&peppar för 20 kr. Helt sjukt! Blev lite sådant plock som sagt.

Innan vi landade hemma besökte vi A's. äldste bror och hans familj och gav J. sin tröja. Blev perfekt tydligen älskar lillen rött! Perfekt ju. De bjöd på hembakt bröd och lek. Alltid lika kul att träffa dem!


Idag är det, som sagt, den första riktiga dagen på semestern. Och vad har den att erbjuda då? Det återstår att se. :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards