TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Städning på G!

Av Linda - 22 april 2012 10:31

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon godmorgon i kör! Iofs har jag varit vaken en stund nu, har hunnit damma av hela lägenheten, tagit bort påsken och ställt fram de "vanliga" sakerna. Ska till torget om en stund och leta lite vårig inredning tänkte jag. Jag vet att det är lite sent med att ta bort påsken. Men kom hem förra helgen och då var vi helt slutkörda. Och veckan har varit fullspäckad: stallet måndag, fotboll tisdag, me & I-träff i onsdag. Och i torsdags befann vi oss lite i en annan värld..en liten orolig. Den dagen släpptes allt och bara koncentration på det som var aktuellt då! Nu kan vi dock pusta ut. Det känns ofantligt skönt måste jag säga. Men nu är alltså påsken borta!

Ska snart ta och städa av toaletten och sen ska jag också. Ska även köpa lite krukor till balkongen, måste ju ha lite mys där också. Ser så mycket trevligare ut tycker jag. :) Sambon har gett mig fria händer, bara det ser snyggt ut säger han. Och det tror jag han kommer att tycka, om jag känner honom rätt.


I eftermiddag ska jag ha demo här hemma. B kommer hit och ska visa lite produkter. Ska bli sjukt trevligt måste jag säga. Och jag vet redan vad jag ska köpa! Måste även förbereda lite inför detta med fika..fika utan kakor, för hua för kakor. Frågar man vad fika är för mig så är det inte med sju sorters kakor, utan kanske en sort (om det inte är kalas då förstås) och sen föredrar jag macka. Liiite nyttigare.


Varför jag bloggade nu vet jag inte, för detta var ett ganska ovärt inlägg. Kände nog att jag behövde ett litet avbrott i städningen.


Och idag håller vi även tummarna för en annan sak...hårt!


Carpe Diem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards