TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda - 19 april 2012 22:05

Idag har det varit tungt att jobba..Min röst är borta, hes som jag vet inte vad..men inte ett dugg sjuk annars. Sen har det varit en annan sak som fått mig att känna mig låg, men jag har verkligen super goa kollegor som lät mig gå lite tidigare från jobbet idag. Kändes verkligen guld! Och ganska snart blev jag lite lugnare! Nu hoppas vi bara!


Imorgon har jag tidiga skiftet, skönt! Efter det blir det förhoppningsvis hem och vila en stund. För på kvällen ska jag och C. köra ett pass på Ullevi och efter det tänkte vi dra en utekväll! Wiiiee, så nu hoppas jag bara att inget bli värre än vad det är!


Nu ska jag slöa vidare vid datorn och sen blir det sängen, förhoppningsvis får jag sova några timmar!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards