TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linda - 15 april 2012 11:27

Det var skönt med semester måste jag säga. Dagarna i Danmark var undernbara, förutom en liten (som inte var så liten) incident som hände på fredagen, strax innan vi åkte hem. Vad som hände tänker jag inte gå in på exakt..Obehöriga behöver inte veta! Men förutom det var allt kanoners! Vi badade, lekte på lekland, bowlade, tog en tur till Tyskland, firade papsen m.m. Kan verkligen rekommendera att åka hit! Huset vi bodde i var lite mer än 100 kvm stort, två våningar. Liten trädgård, en stor toalett med bubbelbad och inmurad dusch + bastu..dock utnyttjade vi inte dessa. Huset låg vid havet..ca 200 m ner till havet. Ungefär samma avstånd som vi har i sommarstugan. La Landia låg också vid havet. Allt var kanoners med andra ord. Vid denna tiden var det lagom med tis-fre, tillgång tis och fre också. Hade det varit sommar hade man säkert klarat 1 vecka utan problem då havet finns också. Finns även ett La Landia vid Legoland, men då hade det krävts fler dagar för att hinna med. Men jag rekommenderar ändå Rödby, pga havet! Det andra har fördel med Legoland, men det ligger mitt i landet, vilket är lite tråkigt. Men men, det var ett par behövliga dagar att komma bort på. Miljöombyte gör mycket. Nu får vi se när nästa resa kommer, en utlandsresa vore inte fel snart allstå. Men det får nog vänta, tyvärr.


Igår åkte vi till svärföräldrarna för att umgås lite, äta lite god mat och tittade på film (Tintin) med dem och A's ena bror med familj. En lugn kväll, vilket också var väldigt skönt. Och idag händer inte mycket..jag är redan rastlös. Bli väl till att packa upp lite, en liten promenad för min del och sen bara njuta av det goa vädret!


Ni får ha en bra söndag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards