TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Linda - 26 april 2012 18:01

Idag fick jag gå hem tidigare från jobbet..Jag försökte, men det ville sig inte riktigt. Har en hosta som inte är alls rolig och det gör riktigt ont i brösten när jag hostar och ömmar annars också. Känns inte alls kul! Och annars i kroppen känner jag mig lite märklig. Trött och matt, men jag har ingen feber eller så. Fick frågan av min svägerska om jag är gravid, men det har jag svårt för att tro att jag är. Hon hade känt så när hon blivit gravid. Men nej..jag är inte gravid. Tror bara detta hänger ihop med hostan, även om inte febern finns. Blev 2-3 timmars sömn när jag kom hem..Och ligger fortfarande i sängen. Det kommer jag göra resten av dagen också. Blir hemma imorgon med, kurera mig med bisolvon och te m.m så får vi hoppas att hostan gett med sig om någon dag. Vill ju inte vara dålig hela helgen. Vad händer i helgen och Valborg förresten? Har ni några planer? Vi har planer..ska bara se hur vi ska styra upp dem.


Nä, ska fortsätta vila lite. Mannen min ska iväg på möte nu ikväll..så är ensam. Men idag gör det mig inte så mycket, eftersom jag inte är vidare social iaf.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards