TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Linda - 21 april 2012 14:59

Idag har jag och Älsklingen varit tillsammans 1 år! Tänk vad tiden går fort..och jag är fortfarande lika kär om inte ännu mer! Och det är över 1 ½ år sedan allt startade, allt känns otroligt bra! Hoppas på många fler år tillsammans!


Igår var jag och C. och tränade på Ullevi på kvällen, 1 h pass. Kändes skönt efter 2 veckors uppehåll. Tanken var att jag skulle tränat idag, men den sket sig om man säger så. Får köra mer i veckan istället!

Efter träningen hade vi tjejkväll, bara hon och jag, en hel del tjejsnack med andra ord. Hon lärde mig något nytt. Gurka, morötter och chips har jag dippat, men har aldrig dippat med popcorn..men satan vad gott det är! Så när Anders sitter där med sina chips och dipp, kan jag sitta med popcorn istället! Alltid lär man sig något nytt. Framåt halv 1 drog vi oss mot avenyn för att dra ut. Movie Nights premiär på Park Lane, och där bjöds det på en hejdundrandes fest kan jag säga! Damn. En riktigt grym kväll, massa skratt, gott att dricka och en hel del skakad rumpa! Vid halv 7 var jag hemma i morses. Lagom pigg. Idag har jag inte gjort många knop ännu, mest legat i sängen. Tog mig ett bad för en stund sen också. Stängde av ljudet på mobilen och tog med en bok, riktigt skön avkoppling! Nu känner jag mig genast mycket piggare. Eller var väl att ta i, trött är jag sov mellan halv 7/7-11..men baksmällan är borta nu iaf!

Ikväll blir det grillning, mumma..älskar gillat och man får passa på när det är okej väder. Men blir ett glas vatten till maten och inte något glas vin om man säger så, hehe.


Nä, ska röra på mig lite. Plocka i ordning på tvätt m.m Imorgon får jag lite besök hit på eftermiddagen.


Ha en fortsatt bra sön..haha nej, det är ju bara lördag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards