TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linda - 9 april 2012 09:07

Jag är en sån snäll dotter. För ungefär en halvtimme sen tyckte jag att det var dags för pappa att gå upp. Jag öppnade dörren och slängde in min iPhone med Sean Banan på högsta volym. Stängde dörren igen och gick. Han var tvungen att lyssna på hela låten eftersom han inte vet hur man stänger av. Behöver jag säga att jag ska sova med låst dörr i natt. För imorgon ska vi upp 05,00 och då är det inte läge att väcka mig på ett sånt sätt.


I lördags var det en stressande dag. Vi gick upp strax innan 9 och åt frukost, slängde in en maskin tvätt och sen satte jag en deg på jäsning. Min uppgift till påsklunchen hos mina svärföräldrar var att baka bröd. Det blev packning mitt i allt också eftersom vi inte hunnit det tidigare. Iväg på påsklunch och även i år kom påskharen! Nepp man blir aldrig för stor för sånt! På eftermiddagen förflyttade vi oss till Å. Jag fick köra nya bilen! Och hej vad den går, bara älskar'n! Väl i Å. var det bara att slänga sig in i duschen, pynta sig och äta ännu lite mer påskmat, gott! Sen i illfart in till stan och Bä. Där Jenny, M. och G. redan satt. Även gamlingen E. dök upp! Väldigt roligt att festa med dem igen! Sen vart det ner till Terrassen där det var 100% party och ganska många var ute. Var längesen jag såg så många ute på Terrassen. Kul att träffa lite gamla kompisar och tjöta lite också. Och återigen träffade jag på Gurkan! Vad är det här eller? Står där på golvet vid scenen och dansar rätt som det är dyker han upp på scen och sjunger "Toarulle". Haha kunde inte annat än att skratta. Kass låt, men han bjuder verkligen på sig själv den gubben. Nä det var en bra kväll faktiskt. Igår var jag rätt seg, hade så djävulskt ont i ryggen, sov knappt något under natten, men nu har jag fått sova i 10 h i natt..skönt att få extra timmar och ändå försvinner inte hela dagen. Tur det, annars hade jag fått ångest!

Hade tänkt träna idag, men känner av min hals så skippar nog det. Vore tråkigt att bli sjuk nu när vi ska iväg. Får ha en veckas vila istället.


Nu ska jag avsluta här och äta lite frukost. Sen är det dags för bakning igen! Cup cakes denna gången! :)


Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards