TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Linda - 24 april 2012 16:48

Huu, idag är det en sådan där dag då jag verkligen är ubertrött. Men humöret har ändå varit på topp, beror det på det sköna vädret? Säkerligen! Sista dagarna har det blivit lite dåligt med sömn. Kom hem 6,30 i lördags morses från min utekväll med C. Vaknade 11. Sov någorlunda natten till söndag, men de sista dagarna har jag somnat runt 00. Inte okej, men har sina orsaker iofs. Men känns sådär att somna så sent och vara trött på jobbet, igår var det dessutom APT. Men men ska inte klaga, humöret är iaf bra som sagt! Tur det..


Nu är A. iväg med sin bror och jag har "egentid"..Tid då jag tänkt arbeta lite hemifrån. Ska man göra det på sin "egentid"? Nja, kanske inte. Men jag behöver..och jag ska "bara" göra det..och det..och det! Nä jag ska nog hålla det i styr. 1 h ska jag sitta. Sen får det nog räcka faktiskt. Har morgondagen också ju, hehe. Kanske dags att sätta fart, så att jag får lite mer tid ikväll till att bara vara..?


Vi hörs!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards