TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Linda - 18 januari 2011 20:51

Satt och rensade bland mina bilder på datorn förut. Vilket slutade med att den där glädjen jag kände förut byttes ut mot gråt. Såg bilder från i somras då jag och D. var och badade, spelade minigolf, stannade vid Göta Kanal m.m Saknar min vän! Något enormt..Han var en av mina bästa vänner! Hur kommer det bli? Det kommer säkerligen inte bli som förut, vilket gör ont i mitt hjärta. Hur gärna man än vill så tror jag det är förstört. :( Kanske bara jag som tänker så...jag vet inte. Förlåt..


Carpe Diem!



Av Linda - 18 januari 2011 16:51

Så nu är jag någorlunda utvilad efter helgen. Vart fullspäckade dagar här.

I fredags jobbade jag med feber och värk i kroppen. Först trodde jag det var influensan, men sen när jag kände att det bara var ryggen som värkte trodde jag det var pga massagen jag fick av C på torsdagen. Så fredagen sov jag faktiskt bort. Gjorde iofs inte allt för mycket eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen för att åka och titta på cup. Hoppade fest den kvällen också. L. från H-berg var nere så tänkte gått förbi och bara socialat lite, men däckade rätt tidigt. Hela lördagen var det fullt upp. Cup, efter cupen käka med Jenny, hem och 3 h kvar tills jag skulle vara och fira min gamling till bror. Tanken var att jag skulle vilat, eftersom jag var sjukt trött :S Men började städa! Oj oj. Upp på kalas, käka, mysa och sen vidare på fest och träffa L. (eftersom jag missade fredagen) Råkade följa me ut. Men haha vilken kväll. Snöänglar, snöbollskrig m.m på vägen hem, knuffas i snön m.m Jösses vad vi skrattade! Tog 45-60 min att gå från Dagnys hem till mig. (tar 15 min annars) En riktigt lyckad kväll. Vilket jag kanske inte tyckte dagen efter. Jag drack absolut inte mycket, 2 cider och 1 ½ grogg. Men var ändå segt att gå upp på söndagen för att återigen åka på cup. Kvällen tillbringades i soffan, med massa mys :D


Igår var jag och mamma i skövde och hämtade hem min mobil. Men jag funderar på att göra något knas med den igen..bara för att få åka dit en gång till. Säger då det; GötaPetter va snögger han va ;) Haha..skämt. (att jag ska åka dit alltså, för snygg, woho, det var han) Förlåt..

Min söta mor kläckte en kommentar som jag skrattade rätt gott åt. Hon påstår att hon bara drev, men nja..jag vet inte vad jag ska tro. Jag tittade iaf på mobilen som killen tryckt igång utan ngt kort i, och det står på engelska. Sa: Nej det är på engelska, orka! Mammas söta kommentar: Då får du fixa det. Annars blir alla sms på engelska. Hmm vad tror vi??


På tal om kommentarer. Ett barn jag känner kläckte en härlig kommentar också. Dom stod två stycken och pratade om husdjur när det ena barnet frågade: Har ni två hundar? Barn 2 svarar: Nä vi har bara en hund för min pappa är allergisk. Barn 1: Varför är han det? Barn 2: Jo han är allergisk, för vet du varför? När hundar prutar så luktar det så äckligt.

 

Nu mina vänner, ska jag bädda i min nya dunkudde. Mm gosigt med fyra kuddar nu. :D Och sen ska jag fortsätta att le och sjunga för mig själv, precis som jag gjort hela dagen! Tralalala lala la.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards