TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Linda - 10 januari 2011 20:47

Varning för lite klagande! Jag är trött på denna isbana som ligger över hela stan, eller överallt. Började min dag med att hälsa på i en snöhög..med bilen. Det var ungefär som i Pekka-historierna, eller det var som i historierna, vägen svängde men bilen svängde INTE! Tur det var inne i ett samhälle och att jag inte körde allt för fort. Men räckte för att kläcka en ramsa..kan inte bara snön försvinna över en natt så man slipper slask och isgator? Jag gillar snön, absolut..MEN inte när den ska bort. :( Så min idé om att den ska försvinna över en natt skulle vara perfekt. Eller också kan den ligga kvar, men som snö! Ojoj, spårar nu.

Det var inte slut där..när jag skulle skrapa bort namnlappar på golvet idag så slant jag med saxen.

 Mhm, och hann ju självklart inte flytta på den andra handen. Den slant rätt in i tummen! AJ! Inte särskillt djup, men tillräckligt för blod :S Och blod gillar vi inte!


Under dagen kände jag av magen, katarr eller gallan. Vi vet inte riktigt vilket utav dom det är som spökar. Kändes inte heller helt okej att få det just nu. :( Jag hade tänkt greja massor här hemma, men istället blev det sängen. Men gjorde inte så mycket iofs eftersom det kändes som det var en dag som man skulle sova bort (med tanke på sakerna som hänt). Kände mig inte allt för pigg och glad när jag kröp ner för att sova en stund. Men när jag vaknade och kollade mobilen blev jag glad. :D Det och att min underbara mamma kom hit på besök, gjorde att dagen kändes bättre sen.


Förlåt för att mindre roligt inlägg, men ibland måste man få vara mindre glad oxå ;P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards