TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Linda - 7 januari 2011 19:43

Idag har det återigen vart en sån där dag då jag känt sån glädje över mitt jobb. Lite personal (2 st) och lite barn (5 st). Helt underbart. Vi gick till den största snöhögen jag sett på bra länge. Där fick barnen hoppa runt, i slutet var även vi fröknar med och hoppade. Jösses vad vi skrattade. (Grannarna med skulle jag tro, men det bjuder vi på) På eftermiddagen, medan de små sov, satt jag och de stora och gjorde fula grimaser. Vad vi skrattade! Dom är ju bara för söta! Det är såna här dagar man verkligen känner att man valt rätt yrke! :)


Men man blir väldigt trött efter att man lekt så mycket. Därför ska det bli så gött att bara ligga hemma och ta det lugnt ikväll! Sen ska jag ju upp tidigt imorgon, 7.30 Dags för KM imorgon! :)

Och på tal om imorgon. Imorgon drar en viss person till Alperna! Och jag är inte ett dugg avundsjuk...nej då, vad? Jag har ju mina 2 lr 3 backar här i Fkp. Så jag är nöjd...not. :P Nä, men jag hoppas att han får en grym vecka där nere! :)


Nu ska jag plocka lite, sen se Let's Dance! Ha en bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards