TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linda - 2 januari 2011 17:47

Nyårsafton firades i Od. För Er som inte vet vart det ligger..synd för Er ;P Det är iaf ett litet ställe utanför Borås. Mellan Herrljunga och Borås kanske man kan säga..? Hur som helst, vi var ett gäng på 15 personer som höll till ute på en mysig hästgård! :) Värdarna för festen hade lagt ner en del tid på kalaset. God bål bjöd dom på, tre olika. Och efter lite tjöt bjöds det på god plockmat. Rullar med olika röror, ostbricka, minipizzor, olika sorters kex och annat smått och gott. Kvällen bjöd på många goa skratt, och öl, cider, vin och cosmopolitan (lr vad man nu drack) slank ner. Alla var glada och i lagom form! Under kvällen dök det även upp konfettismällare. Haha, dom var omtyckta av många. Ja jösses det pangade och sköts konfetti överallt, ett mindre konfettikrig bröt ut. Måste sett för roligt ut! :)

Tolvslaget firade inne med att se nedräkningen på tv:n och utbringade ett skål. Helt plötsligt var alla öl, cider m.m borta. Nu var det finare drycker i glasen! Strax efter det var det ut i snön för att se på fyrverkerierna. Och det är ju bara så otroligt vackert att se på. Speciellt när man är mitt ute i ingenstans! Det enda jag saknade var att ha en pojke vid min sida. Det skulle varit väldigt mysigt! ;) Men men, så kan det vara ibland.

Om festen var slut där? Nej nej, den fortsatte några timmar till. Men en efter en försvann, så vid 4 någon gång tror jag de sista gick och la sig i sängarna. Är man i trevligt umgänge så är det inte svårt att hålla igång. Och jag måste säga att det faktiskt var ganska mysigt att vakna upp i ett hus fullt med ungdomar..Lite morgonmys i soffan och tjöt med alla, sen var det dags för mig att röra mig hemåt för att gå på middag. Riktigt nöjd efter ett mycket bra nyårsfirande! :D


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards