TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Linda - 6 januari 2011 23:43

Idag har jag haft en heldag med E. Blev en tripp ner till Jönköping för att luncha och gå lite på A6...och en snabb sväng på IKEA. Rätt skönt att bara komma bort och gå runt där och inte göra något. För det riktiga shoppinghumöret fanns inte riktigt. Var bara gött att slippa sitta hemma och slappa. På vägen hem skulle vi ta vägen förbi en affär inne vid västra torget, och eftersom inte E. hittar i Jkp fick jag leka gps. Och måste säga att jag skulle nog kunna jobba extra som gps ;P Jag trodde ju dock att det bara var inne i Jkp hon inte hittade, men visade sig även gälla utanför. (hitta rätt väg till Fkp) Första avfarten gick bra, då sa jag till. Men andra trodde jag hon visste, men icke. Elin: Har vi inte kört lite fel nu? Jag tittar upp och säger helt lugnt: Jopp, du skulle svängt av här. Och sen börjar jag skratta. Blev en tripp genom Bankeryd och Kortebo för att åka tillbaka till avfarten, för orka åka genom Habo och Mullsjö..öö nej tack. Tar längre tid och vi hade ju en tid att passa hemma i Fkp. Men något sena kom vi iaf till slut hem. Vi ska väl vara glada att vi inte hamnade på motorvägen mot Helsingborg. Det har ju hänt en gång. Farligt att sjunga och prata samtidigt som man kör, speciellt när det är kolsvart ute ;P Men men..kvällen avslutades iaf med filmkväll med E. och I. här hemma hos mig. :) Dirty Dancing som visades. Den är bara för underbar!

Sen blev det ju självklart en hel del tjejsnack. Haha vilka diskussioner. Goa tjejer det där. Fler tjejkvällar lär det bli framöver!


Men nu gott folk måste jag sova, ville bara ge Er ett tecken på att jag fortfarande lever. Natti på Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards