TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Linda - 28 december 2010 10:35

En kompis till mig ringde mig igår och hörde att jag inte var på mitt bästa humör. Så söta hon kom ner och mötte mig..gick en promenad med hennes hund. Sen fick hon för sig att hon skulle bjuda mig på kvällsmat, och mums vad gott det var. Sen kröp jag, hon och hunden upp i soffan och såg på Eragon! Mys. :) Riktigt skönt att inte behöva vara själv..och jag säger då det, sanna vänner har man kvar när dom andra har gått!


Idag är det Göteborg som gäller. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och packa lite. Ska bli gött att komma bort lite, speciellt nu, och att få tillbringa tiden med en man vet bryr sig om en. Och sen är ju shopping aldrig fel. Men en sak är säker. Jag ska inte låta det här med D. förstöra!


Men gud nu måste jag in i duschen! Skjutsen kommer om 1 h :S


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards