TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Linda - 10 december 2010 22:10

Igår var det ju som sagt julbord med jobbet! :) Vi var ca. 50 pers som var i Trollabo kvarn i Hudene.  Vilket mysigt ställe! :) Och vilken stämning. Chefen våran hade tydligen bestämt att vi skulle köra julallsång, då hon hade med sig en gitarr. Det hade väl gått bra om det inte hade varit för att vi absolut inte var ensama på stället utan 30 pers till. :S Höjdpunkten var när vi alla skulle stå upp o sjunga...ja vad hette den nu då?? alliba trana?? Iaf L. klev upp på en stol, fullt synlig för ALLA på hela stället, och där skakade hon loss ordentligt. Jösses vad vi asgarvade. :D Hade jag haft kamera med mig hade jag filmat så ni hade fått se, men tyvärr. Kvällen avslutades med ett mysigt luciatåg..och mycket vacker sång.


Ikväll har jag haft fredagsmys med min bror + familj. Myst massa med barnen, ätit revben (brorsans enligt Lucas), godis, chips..mm gottigottgott. Eftersom jag är lite trött så åkte jag hem innan idol var slut, annars hade jag garanterat somnat på soffan. Men ska försöka hålla mig vaken så jag får se vem som vinner. Vem tror vi? Minnah eller Jay? Det är svårt...


Nä, dags att mysa ner sig och titta det sista på Idol och sen lägga sig så jag är pigg och fräsch imorgon när jag får fint besök ifrån Göteborg! :) Kommer bli en bra dag.. God natt på Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards