TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Linda - 8 december 2010 18:00

Gud vad skönt det är att vara tillbaka och jobba! Igår när jag stod ute med barnen och dom åkte pulka, och fixade och trixade för att få plats med fyra stycken på en pulka, kände jag bara hur mycket jag älskar mitt jobb! Är det inte underbart?! Och det kom fram barn och sa att jag hade varit borta sssåå länge och att dom hade saknat mig..värmer verkligen i hjärtat. Då måste man ju göra något bra menar jag ;) Och jag har ju som sagt saknat mina små knasbollar. Haha ja det var rätt ord!


Och den braiga känslan försvann inte när jag åkte från jobbet. Nepp, den förstärktes. :D Jag åkte direkt upp till brosans sambo och F. för att och hämta L. på förskolan. Och där har vi en riktig knasboll. Blev glad när både hans favorit faster (visserligen är jag hans enda, men det låtsas vi inte om), mamma och lillasyster kom och hämtade honom...Och när han fick höra att vi skulle åka pulka blev han ännu gladare. Väl i backen var det race om gällde mellan mig och han. Jajamen ner för backen for vi..och det gick bra för mig ända fram tills dess att snön och pulkan spelade mig ett spratt. För vilken vurpa! Och L. gör det enda rätta och lägger upp ett asgarv. Vem hade inte gjort det? Jag gjorde det med. Men längst kom jag, men tydligen vann man om man kom kortast. Haha han är för söt. (Reglerna ändrades en del gånger kan jag tillägga) Kärleken till den här lille pajasen är obeskrivligt stor! <3


Gårdagen var full av glädje..tänk vilken glädje barnen ger en! :D


O morgondagen kommer säkerligen bli lika bra! Först jobb och sen julbord! :) Dagen kommer vara rätt stressig, men en arbetsdag som avslutas med julbord hör ju inte till vanligheterna..så då kan jag lätt ta lite stress! :)


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards