TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Linda - 22 december 2010 20:40

Så nu har jag städat och satt upp några tomtar. Tråkigt innan man väl börjat, men vad skönt det är när det sen är gjort. Ska väl inte påstå att det blev så mycket pynt, men lite iaf. Medan jag pyntade fick jag sån lust att ha en julgran. Bestämde mig nästan för att ha en, men när jag sen tittade mig omkring insåg jag att den inte skulle få plats. Så blir ytterligare en jul utan gran. Men egentligen gör det inte så mycket, kommer inte vara hemma så mycket i juldagarna ändå. Imorgon bär det av ut till mamma och pappa, för att provsmaka julskinkan..och klä julgranen. För det hoppas jag att dom inte har gjort än. Har dom gjort det så kommer jag ta ner varenda jävla kula, glitter, stjärna och ljus och sätta i allt igen. Eller ljusen kan få sitta kvar, annars lär kvällen bli förstörd då jag inte kommer ha tålamod att få dom på plats :P Julafton kommer spenderas inne i stan hos min bästaste bror och hans familj. Sen åker jag med ut till Å. igen, för på juldan är det familjemiddag som gäller...lutfisk. En rejäl uppladdning inför kvällens stora partaj; AFTER-SKI. Kommer bli knaoners! :D

Haha förlåt, varför skriver jag om allt det här?? Ber om ursäkt för ytterligare ett spårat inlägg. Hoppas Ni har det bra i all julstressen!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards