TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Linda - 5 december 2010 17:46

And I'm back in town! Känns lite skönt att vara hemma igen, efter några dagar ute hos mamma och pappa. Och jag känner mig bättre. Febern är borta och pencillinet har börjat verka, MEN tydligen är jag inte riktigt så bra som jag trodde. :( Jag och mamma gav oss på en runda på stan innan vi drog hem till mig. Efter två affärer var jag helt slut och det blev sängen och vila när jag kom hem. Så det blir inte jobb imorgon :'( Insåg att jag aldrig skulle palla 8-9 h jobb. Känns inte allt för kul. Saknar mina gangsters! ;P Men på tisdag går jag och jobbar! Om jag så ska krypa dit! Nä så illa är det inte. Men ska försöka sysselsätta mig med lite saker imorgon, så jag orkar jobba på tisdag. Jag känner mig ju pigg. Det är bara när jag ska göra något som det inte riktigt är lika okej. Kanske inte så konstigt eftersom man legat hemma sedan i tisdags..men men, usch vad tråkig jag är nu. Förlåt, men var tvungen att beklaga mig lite ;)


På torsdag bär det av bort till Hudene på julbord med jobbet...Kan bli riktigt trevligt, då vi trivs så bra ihop alla! Och vart Hudene ligger? Ska jag vara ärlig så använde jag mig av hitta.se :S Borde jag vetat vart det ligger? Njae..Det ligger iaf boråt Herrljunga typ, fast lite mot Annelund. Aa mittemellan Herrljunga och Annelund kanske? Verkar iaf vara en liten plutthåla. Så har Ni inte hört något från mig under fredagen så har jag kört vilse i skogen, och sitter och dricker glögg med älgarna. :P


Nä, dags att äta lite. Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!


P.s Läst på en läktare: "Ät din bajs" ...hallå ska man skriva något sånt kan man väl ändå använda korrekt svenska eller??




Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards