TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Linda - 20 december 2010 14:19

Har precis kommit hem från en jobbdag och en helg i Göteborg! :) Och känner mig lagom pigg just nu. Vart full rulle nästan hela helgen.

Lördagen spenderade jag med min kusin. Blev en sväng in till Nordstan för att köpa lite julklappar. Där träffade vi även på min bror, hans sambo o barnen. Och det blev lite kurragömmalek inne på Åhlens med L. Lagom trötta gav vi oss hemåt för att köra en myskväll. Kebabtallrik (kommer knappt ihåg när jag åt det sist), godis och en bra film. Kommer tyvärr inte ihåg namnet, handlade om någon hund. Mysig film och lite sorglig.


På söndagen var det dags att förflytta sig ifrån henne bort till Mölndal. Ytterligare en shoppingtur..men denna gången var det Frölunda torg som gällde. Men kom därifrån utan kassar. Hittade ett par så snygga skor. *kärlek* Men dom fick stanna kvar i butiken. *stolt* Vi hann även med en god middag och lite slappande i soffan. Och jag blev förälskad igår! Vilken underbar liten varelse...så oerhört go. En hund jag snackar om ;P


Hela helgen var mysig..var bara en sak i slutet som gjorde mig lite ledsen.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards