TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Inte okej!

Av Linda - 16 februari 2010 18:08

Usch natten till igår var riktigt hemsk! Tur jag har en sån underbar mamma, annars vet jag inte vad jag hade gjort! Var helt inställd på att få åka in till akuten, men tack och lov så slapp jag! Hela dan igår var mamma här och tog hand om mig; handlade, lagade mat och såg till så att jag blev bra. Annars hade det blivit till att åka till läkaren..Låg utslagen större delen av dagen, inte alls kul. Men idag har jag känt mig bättre och varit iväg och jobbat..skönt! "Mina" barn och arbetskamrater är bara för härliga! :) När jag kom till "jobb nr 2" hade de bakat semlor på förmiddagen och sparat en så jag fick när jag kom på eftermiddagen ..naaaw. *mums* Imorgon åker H. (arbetskamrat) till Idre. Och jag är inte alls avundsjuk på honom...näää då :P Är det bara jag som INTE åkt skidor/snowboard i år eller? Jag vill! Maj-Britt vad jag saknar Trysil!! Är så pissigt surt att jag inte kunde åka något när jag var uppe sist! J*vla Stöten! Hatar stället, speciellt Den backen som fick mig att ligga handikappad hela veckan. Första dan på hela veckan, hade inte ens nått den norska gränsen! Åå vilken härlig vecka :P Nä, men den var rätt okej ändå. Kunde ju sitta ute och sola hela dagarna..och jag hade ju inte den där fula brännan i ansiktet som alla andra hade, efter skidglasögonen..får se det lite positivt ;P

Haha oj vad jag spårade nu :P

Dags att göra någon nytta här..Ha en bra kväll!


Kram och Carpe Diem!

 
 
Linda

Linda

16 februari 2010 22:53

Jaha okej! Ja, inte såg det ut så i söndags. Men det var fan på tiden att de kunde ploga lite granna!

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards