TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Linda - 20 februari 2010 18:11


Nä, om man skulle ta och hoppa in i duschen och sen gå bort till den där festen...?

Av Linda - 20 februari 2010 15:49

Japp, jag gör en rensning bland mina kläder just nu. Bra idé..lr ja, det tyckte jag tills allt låg på sängen och det var dags att lägga in allt igen. Det ligger fortfarande kvar. Vet inte riktigt hur jag ska få in det, men det är klart har det fått plats innan så ska det väl få plats nu med :P Om jag slängde något? Hmm skulle vilja säga massa, men då ljuger jag. När jag trodde att jag var klar så hade jag lyckats slänga undan ETT linne. :S Åå jag är så kass på sånt här. Och vilka dåliga ursäkter jag har till att behålla kläderna: "ja, men den kan vara skön att ha när jag är sjuk." eller "den kan jag ha till stallet" - hallå Linda vakna, när var du i stallet senast? Ja, okej i onsdags, men innan det var det 1 ½ år sedan. Så den ursäkten får jag nog inte godkänna. :P Nä antar att det bara är att ta tag i det igen..


Ha en bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards