TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 februari 2010

...

Av Linda - 21 februari 2010 17:05


Säger bara det, kärlek vid första ögonkastet! Så otroligt söt!

Av Linda - 21 februari 2010 11:51

Festen igår var kalas. J. kom förbi också. Har inte festat med henne på 10 månader, så det var på tiden :) Det var ett glatt gäng som var hos H. Och det lektes lekar, så nu vet min släkting (E.) en hel del om mig..fast iofs vet jag en massa om honom nu också. Haha om det är bra eller dåligt vet jag inte. :P Får kanske hoppas på att han var för full så han inte minns allt ;P Vid 12 började vi dra oss utåt. De andra beställde taxi, men jag och J.  bet ihop och gick ner till Terrassen. Kallt! Men där nere blev vi inte kvar länge. Jösses var det någon över 20 där inne? Okej, några kanske, men Åsarp/Trädets nissarna räknas inte, för dom bor ju på stället. Jaja, vid 1 var det dags att ringa efter en taxi och åka hem.Skönt att få sova tänkte jag. Aa eller hur Maj-Britt, inte en chans. Huvudvärk som jag vet inte vad, och grannar som håller på med något lurt :P När jag väl hade lyckats somna så drömde jag en hemsk mardröm :( Låg vaken en halvtimme eller något, somnade om och vaknade av att dom skottade snö precis utanför fönstret. Här gav jag upp. Med en huvudvärk som inte är okej och sjukt trött, ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv :P Men antar att jag får ta tag i dagen snart. Om en stund kommer mamma och pappa. Ska skotta fram min bil tydligen..varför vet jag inte, är knappt någon snö runt den, eller på :P Ja ja, alltid trevligt med besök :) I eftermiddag blir det nog lite mys med F. också. :) Gilla mycket! Denna lilla ängel! Tänk att få hålla en sån liten goseplutt igen, ååå! :D



Nä, får hoppa in i duschen så jag är klar när mamma och pappa kommer!

Ha en bra dag


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards