TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Linda - 28 februari 2010 21:29

Jaopp igår var det fest igen då. Med utgång i Skövde. Riktigt nice! :) Idag har det väl vart lite sisådär. Haft sjukt ont efter tandläkarbesöket i fredags..men ändå skönt att tanden är borta nu :) Men väntas en till operation, en mer avanerad tydligen. Gillas INTE! Men men..


Haha var med om något när jag skulle upp och möta Linda vid Hollendergatan. Jag kommer gåendes på gatan nedanför och pratar med I. i telefonen. (skvaller om gårdagen) Jag hör helt plötsligt hur någon skriker. "Nu är jag riktigt jävla förbannad!" Jag vänder mig om för att se vart det kommer ifrån. Ser då en gubbe, okej en man, som kommer gåendes på en annan gata. "Jag ska mörda dig din jävel!" Jaha och vem pratar han med? Bara jag som är i närheten. Jag går lite snabbt upp på gatan som går mot Hollendergatan och pustar ut. Men nähe tro fan att han skulle upp där också. "Jag ska knulla dig!" (ja aboslut inga fina uttryck) I. hör hur han skriker och frågar vad det är frågan om. Ger mig rådet att gå en annan väg. Jaha vilken? Vända så jag möter honom? Nja inte så aktuellt. Höger, vänster? Nja bara hus. Var bara att traska på, fast lite snabbare. Blev sjukt lättad när Linda kom och vi kunde gå därifrån. Hua, ingen rolig filur alls. :(


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards