TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda - 7 februari 2010 14:50

Kom på nu att jag inte har skrivit om Umeå-resan. Och nu känns det lite sent för det. Kan sammanfatta den med några ord: Shopping, shopping, kyla, chill, mat, fest, Rex och härligt fölk! :) En klockren resa!


Igår var det fest igen. Utgång i Skövde som gällde. Haha jösses! Festen var lugn och sansad till en början, men någonstans började den spåra ur. Musik från stenåldern spelades och fuldanser ägde rum. Jag antar att C. hade ganska roligt åt oss :P Lr oss, jag var faktiskt ganska oskyldig. Jag stod för filmandet och det blev en hel del härliga filmer. Ganska youtube-vänliga ;P Gissa om jag fick mej ett gott skratt när jag skulle föra över bilderna till datorn. :D Efter en äventyrlig bilresa (med min Djävul) så kom vi till slut fram till Skövde, Bogrens. Där vi dansade loss ordentligt. Lite dåligt med pojkar lr? ;) Det klockrenaste med hela kvällen är nog när jag och S. fick för oss att testa toaletterna på rastplatsen vid Skultorp! Säger då det, aldrig mer. Och återigen fick C. ett gott skratt åt oss. Då det tydligen hördes ut hur vi hade panik där inne. Men det bjuder vi på! Ja det var en lyckad kväll, som vanligt. Men kan det bli annat när man tillbringar den med de bästa?! :)


Nu är det dags att fixa lite mat...uuuaaa, inte alls sugen :S


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards